Monday, October 30, 2006

Monday

Alright its time for the weekend recap.

First, AZ "observes" DST. Yet we don't adjust our clocks. Go figure. So now I'm only 2 hours behind EST. Weird.

Also, I received another phone book over the weekend. I've lived here a little over a year and now have 9 phone books. Yes you heard a niner.

Saw "The Departed" on Saturday. As I was watching it I was thinking how good it was. When it was over I felt a little unfulfilled and/or cheated. I'm not sure if Marty S was mocking the audience. I'll leave it at that.

Onto the sports recap...

Perhaps the biggest stories....RIP

Joe Niekro (brain aneurysm)
Trevor Berbick (187)
Red Auerbach (old)

If you’re a hoops fan of any kind you know who Red is. I won’t rehash his greatness here nor rip Phil Jackson in a Red testimonial like Chris Sheridan. If nothing else, Red taught us that copious amounts of cigar smoking is good for the body as he was 89 and loved to light up stogies. RIP.

MLB

STL wins the World Series. Detroit can’t execute Little League plays. W-T-F. Also, Brandon Inge, yikes. Some of those throws to 3rd were horrible but he was constantly falling all over the place.

NASCAR

Tony Stewart wins yesterday in ATL. 3 races left in the Chase and its still pretty tight. Stewarts go-to move after winning is scaling the fence by the starters stand. #20 is not a small man. One day he is going to bite it. I hope I’m watching.

PBA

Yeah I logged some time with the PBA yesterday. Doug Kent captured the USBC Masters. He won in a “roll-off” in his first match.

CFB

Seriously, WTF is 60 Minutes doing giving ND a free recruiting advertisement? Repeat, WTF.

I won’t call this a shocker as they’ve played like shit for the last month but SC losing to Oregon St. Poo.

UM won as did OSU so they’re still on course for the greatest hype of all time.

NFL

Bill Cowher needs to make Big Ben sleep with the fishes. How many more INTs does the guy have to throw yet you still trot him out there. Getting an L hung on you by Oak? WTF.

Say what you want about Peyton but he’s playing some damn good football. His team’s D sucks as it gave up 30+ to a team that could barely score but Manning was damn near perfect.

And Bears fans, yes your team is rolling. But come on, that is a CFB I-AA schedule you’re playing.

The NBA starts this week, I still need to order the league pass.

208 comments:

1 – 200 of 208   Newer›   Newest»
jugdish said...

After getting eliminated from my suicide league, my buddy summed it up best by calling him Ben Worthlessberger. We hade 5 people eliminated by the Steelers. It looks like neither one of last year's Super Bowl teams will make the playoffs.

Quick...someone post my high score for the copter game before Beth beats it!

thejaywhite said...

i cant believe jaywhites photo being posted on the internet isnt bigger news

jugdish said...

Why aren't you putting a photo album out there?

thejaywhite said...

Id rather put a rock album

El Padrino said...

Fire it up then Zeke...
wtf you waitin for...opening night!

I think Peyton is the greatest regular season player of all time.

Steelers screwed everyone
serious it's Cowher's fault just as it is berger's-- pull him out, let Chazz win the game, blame it on the concussion and prepare for next week

El Padrino said...

Saw "The Departed" a few weeks ago.

I thought is was "Skylar" but thought they could have edited out about 20 min of that horse face plot. Even in her panties she was busted. Without giving much away thought the ending was a bit surprising but not entirely fulfilling.

Zeke Fucks My Mom said...

Man, the Fonz is 61 today, that's nuts.

Heeeyyyy!!!!

anonymous said...

EP, i kinda thought the same.. but since its a Martin S flick, u know its gonna top like 3 1/2 hours on dvd.

El Padrino said...

yeah, i cant wait for the unedited

sorry bout the tiggers bro
cant believe the cards actually won

THE CHAMP. said...

saw "click" this weekend...

could someone tell Sandler to just make Billy Madison 2. stop with the dramatic crap. if you haven't seen it, don't.

anonymous said...

B, you need to consult me before seeing movies.

i will help save you money.

anonymous said...

is it just me, or does it seem like the WS was like weeks ago?

whocares said...

question for thejaywhite,

How do the majority of ND fans feel about Chuck Weiss? Do most believe that he is THE premier offensive genius that The WWL hypes him up to be, or do they believe that he is the medicore coach that he actually is?

Just curious.

THE CHAMP. said...

I'll admit I watched the 60 Minutes thing. The best part was when he ripped the assistant coach for being on the field.

"you don't fcking go on the field, I'm the fcking head coach. If you want to be the fcking head coach go somewhere else. Stay off the fcking field"

and all the assistant coach was saying was "yes sir" and trying to run away.

ebntx said...

it is ok iam, it is the selective memory.

El Padrino said...

Congrats St. Loo

ebntx said...

well detroit came in second to st loo there also.

The Rev said...

Response to Zeke's comment in previous thread about McNabb...

I do agree. I saw his face a few times and he looked out of sorts to me too. I don't think it was wanting to puke, though he may be getting winded for some reason. He tends to wear his emotions on his sleeve, and it may have been general disgust.

Yesterday was an embarassment on all levels for the Eagles. The problems are bigger than dumb luck now. That team came out unprepared and flat. I'm starting to wonder about Andy Reid now.

The Rev said...

Jaywhite...

I saw the photo. But it wasn't the real you. It was you in a costume.

We all really want to see the real you with two sluts on your arms. That would be real news.

Beth82678 said...

Rev, gotta give Jay some time. It's not easy to learn Photoshop in one morning.

Spaceman Spiff said...

will the patriots put up a fight next week against the colts, or just wait til the playoffs as usual?

El Padrino said...

Belichik aint gonna show his hand

THE CHAMP. said...

Michigan got 2 in the top three.

flint was 3rd!

Spaceman Spiff said...

SG sucks at stock picks also

Isiah Thomas said...

get shots from the end of the Giant, New Orleans and Tampa games to see Mcnabb's disgusted look, then see yesterday when he looked like he could barely breath.

Isiah Thomas said...

and DS totally ripped off iam's world series comment.

Zeke Fucks My Mom said...

JayWhite, if you post a picture with you having your arms around two girls, I can't be your mom and sister, that doesn't count.

anonymous said...

detroit and flint-town.. 1 & 3! i live directly between both.. how am i still alive?

and im used to getting ripped off. copying is a compliment, or whatever that old saying is.

Isiah Thomas said...

SG: 5-7 (Vikings +2)

SH: 6-6-1 (Pats +2)

ToddPacker said...

Congrats to Bryan

Rev, any chance of starting another suicide pool, the past one only took 8 weeks.

Florida/Georgia game was a little too close for my liking, but still a great time. I'm still hurting today.

jugdish said...

Rev, if you want to start another suicide pool, you should be able to do it on Yahoo...that way you wouldn't have to collect picks and all.

I have a WTF for the day...there was a 19 year old kid in Alabama who admitted to raping his own mother. Surprisingly enough, it happened in a trailer park.

The Rev said...

I gotta hand it to Beth... that was a really great line about photoshopping and Jaywhite. I thought it had to be discussed.

Zeke... I know McNabb's looks all too well. I think this one might have been a combo of disgust and winded. I do agree it looked like he was heaving a bit yesterday.

Todd... What am I supposed to do? Give away more of my stuff? You get one suicide pool a year. Two would cheapen the 2006 title. Part of the prestige is to be the only winner for 2006 in LOV. Then in 2007, Bryan can defend his title.

THE CHAMP. said...

from SG's column...

"(By the way, in case you haven't heard, Tiki Barber has been plugging away for 10 years, and even though he has 2-3 solid years left in him, he's quitting this winter to pursue other ventures. Um, Tiki? That was gonna be my move! You stole my idea! I'm outraged! Now I'm going to look like a copycat if it happens. Great.)"

foreshadowing??? please tell me yes.

The Rev said...

Jug... I didn't know Yahoo did suicide pools too. Maybe that would be good for next year. But I kinda like it being centered on the blog. It gives people reason to come back here and visit.

THE CHAMP. said...

damn straight i'm gonna defend my title.

rev, did you get my email?

ebntx said...


>Jugdish WTF

The Rev said...

I did Bryan.

Thanks for the extra shipping info. I appreciate the offer and will use it.

Los said...

I miss the PBA days of Marshall Holmann and Guppy Trout.

El Padrino said...

saw that alabama thing
real sick

kid should be shot immediately

ebntx said...

"Police allege that he sought revenge against his brother after the two argued over a girlfriend and apparently targeted his 45-year-old mother."

maybe he thought raping the girlfriend was wrong.

jugdish said...

Apparently the kid was dressed up like Duff Mckagen from Guns and Roses...not sure what that was all about.

anonymous said...

so was his mom hot or what? we need a visual. although, alabama.. its gonna be a struggle to justify this one.

jugdish said...

How many MILFs live in Alabama trailer parks??

Martin VanNostrand said...

Good question Jug. If they are say 24 they probably have 4 kids already ages 12,9,5 and 3 so there's no time anyway.

ebntx said...

on a different note, im sure tjw says this everyday, but in a totally different context...
"i hate crabs!"

crabs do not belong in a mini-golf game

Spaceman Spiff said...

the skins need to make tony homo look bad if only to stop SP's slurping
"We might have to nickname him Tony Terrific"
-SP

anonymous said...

Dikembe iknow1,000languages butnononecanunderstandanyofthem Mutombo was heckled and called a monkey. dude wrote an apology letter which stated..

"Hooman Hamzehloui was contacted late Sunday by the newspaper and said he didn't know "using the word 'monkey' was bad."

Isiah Thomas said...

Local PHX rally song

ebntx said...

zeke i bet that makes you feel proud of your town now. so how more can you take before you move back home?

El Padrino said...

speaking of Motumbo
do you think he does the finger wag in everything in life?

Like if he's not in the mood and his wife is, does he wave his long ET finger in her face?
I need to know this stuff.

ebntx said...

i need my flamingos.

thejaywhite said...

I can post some pics of me and some sluts eh

Ive got e few from over the years..I could probably post about 20-25 girls pics that Ive given the best night of their lives too

ebntx said...

tjw, are you talking the night after being with you that you gave them the anti-itch cream?

Isiah Thomas said...

EP - good call.

He's at a McD's counter and the lady repeats his order because she can't understand him and its wrong - finger wave?

Isiah Thomas said...

tjw, let's see these sluts.

Zeke Fucks My Mom said...

Does anyone else get the impression tjw is over compensating for something? Maybe the fact that he LOVES the cock?

Martin VanNostrand said...

Great call El P. This needs to have it's own segment on Inside the NBA.

anonymous said...

ah yes, the finger wave has endless uses..

anonymous said...

tjw = loves The Box.

Isiah Thomas said...

Mutombo wanted the double quarter pounder with cheese bitch. And no onions. Finger wave followed by throwing the wrong burger into the monkeys working in the back. Followed by more finger waving.

El Padrino said...

orders steak medium rare, it comes well done....finger wave ensues...waiter is embarrassed

whocares said...

Just wanted to give a big shoutout to The Mom Raper. Makes me proud to be an Alabama native. Every time we do something to move a step or two forward, some JimBob rapes his mom and gets the national spotlight shown right back on our tralier parks. Awesome. Thanks buddy.

The Rev said...

By the way...

did anyone else take a big heaping dose of crap from their boss today, or was it just me?

I'm not talking the normal crap, I'm talking a much larger mound of crap than usual.

THE CHAMP. said...

every single one of our managers is out of town for the entire week. good times

anonymous said...

me and the boss just chatted up college football for a while.

i took less crap than usual though, seeings as he loves ND and i love the MI, so he has very few legs left to stand on...

u can smell the desperation in the air with the ND faithful. and by desperation i mean that he has conceded a mediocre season for his boys.

Isiah Thomas said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Isiah Thomas said...

I was checking some travel plans I made for Thanksgiving and this caught my eye:

WTF

ebntx said...

ok, i like candy, but


>what does this have to do with sports?

El Padrino said...

taking over the world

brokeback started it all
damn shame

ebntx said...

zeke, go ahead make your reservations because what happens in vegas...

Dikembe Meiztombo said...

I have discovered that I am NOT an acceptable sporting journalist.

anonymous said...

we can follow in the WWL's footsteps and have an 'ice cream bracket' here..

thejaywhite said...

I do the mutumbo finger wang to people when driving

ebntx said...

ok, how about the "eye candy bracket?" we can vote on tjw pics when he posts them.

Dikembe Meiztombo said...

I'm bustin out the finger wave at bowling from now on.

Beth82678 said...

Jugdish, I let you have the copter high score for a little while but didn't want it to go to your head.

3539 and I just emailed it to Steve. :-)

THE CHAMP. said...

does anyone else think that this is the quietest NBA opening week ever? Isn't there usually alot of hype around it and concerts and commercials and all that?

El Padrino said...

simmons had a man crush on Red

The Rev said...

And Zeke thinks I have man love.

I'm not the one booking man trips to Vegas.

THE CHAMP. said...

do you think the celtic cheerleaders will dress up like leprechauns?

El Padrino said...

SON OF A BITCH

anonymous said...

alba.

damn.

Isiah Thomas said...

luckily I'm flying back east not to vegas via those travel deals.

Seriously though WTF is up with that?

Isiah Thomas said...

Beth must have really shit on her hand to get that new copter high score.

Martin VanNostrand said...

bryan - you can already count on that. Although I read they are moving their debut to the 2nd home game.

Isiah Thomas said...

saw previews for that "300" movies....is this a series or comic book or set of novels or something?

Couldn't make up my mind about it.

El Padrino said...

Graphic Novel

like sin City
same guy, Frank Miller

anonymous said...

zeke, i think its a graphic novel, like Sin City. (but dont hold my balls to the fire on that)

i love the look of that trailer.. very gritty, pretty sweet looking.

jugdish said...

looks like I have more work to do...thanks for being so fast with that Beth...:)

anonymous said...

beth reeks of shit worse than a homeless person.

Spaceman Spiff said...

so alba wont do nude scenes, but she'll get f'd in public, we want a home video.

El Padrino said...

Homless person beggin for change..

Mutombo just shakes his head and wags the index.

El Padrino said...

i'd give up two toes to see or own that video if there ever was one.

jugdish said...

Beth sends Steve her copter high score...and Steve gives her the finger wave.

whocares said...

jugdish,

I would say it was you that just got the finger wave from Beth.

Beth: "Not so fast with the high score." (finger wave followed by Beth Holding up screenshot of 3539)

jugdish said...

That sounds about right...dammit!

Isiah Thomas said...

did anyone else on Friday see that Jeff Weaver's favorite TV show is Silverspoons?

Isiah Thomas said...

what's the female equivalent of ball dipping bc that's what Beth did to your score.

Labia dip?
Titty dip?

Ruling?

Isiah Thomas said...

Hi Bill.

haven't seen this yet today - WTF.

jugdish said...

I'll take either one!

jugdish said...

If you want to be on the safe side...give me both.

Beth82678 said...

Nah, the ball dip you guys do to each other isn't pleasant to each other, so it can't be either of those zeke.

Spaceman Spiff said...

is this rev?

Isiah Thomas said...

good pt, thought of that after I posted.

Maybe a labia dip from Cathy Bates after she's been on the treadmill for 30 mins then as punishment/humiliation?

Beth82678 said...

A bitch slap to the balls maybe?

Zeke Fucks My Mom said...

LOL, no finger wave to Beth, it's up now. Some of us, actually work while where at work :)

Isiah Thomas said...

say it ain't so KFC.

WTF KFC

ebntx said...

does anyone here actually read the spam mail that they get?

best one yet,

subject line:
We assure you that we can get you laid

body:
Interested in hooking up with local people?
Meet guys, girls, couples who just think about sex?

Well, our system can help!
77% of members have already gotten laid using our system.

The best part is: you don't have to pay anything!

jugdish said...

Is it possible we use the "WTF" phrase too much? I think we need criteria for something to qualify for a WTF posting. I mean we can't compare KFC changing their oil to Forrest Gump raping his mom can we??

Just throwing that out there...

Zeke Fucks My Mom said...

as tjw was reading that he was nodding his head and leaning closer to the monitor.


then he got the bottom, and realized it was talking about women, and was very disappointed.

anonymous said...

steve, throwin fastballs high and tight by TJW's ears..

Isiah Thomas said...

was anyone there for the FFB draft or was it all autopick?

anonymous said...

should we use a WTF 1-2-3 system?

like a WTF3 would be a kid raping his mother or something extremely insane equivalent.

WTF2 - equiv. of a favorite absolutely blowing it (ie, the Tigers collapse)

WTF1 - not gonna affect your day, but interesting enough to look at (ie, KFC dropping trans fat)

submit your claims and whines...

jugdish said...

Spiff...was that the Rev's latest podcast???

whocares said...

For my money, only the top stories warrant a WTF.

Kid raping mother, WTF? KFC dropping trans fat? Ummmm, what's trans fat?

anonymous said...

trans fat = the reason why none of us here are pro athaleets.

JFreak said...

Meiz and I were there for the BFL draft. No one else.

And not that anyone cares, but in the Philippines, it's called "Kapag Fried Chicken" instead of Kentucky. Kapag means Barbequed. And they serve rice like they were fries.

ebntx said...

no iam, i am pretty sure that we are not pro athletes because we sucked at whatever we did.

Zeke Fucks My Mom said...

the phrase "bitch slap to the balls" should never be uttered...ever.

Seriously....never.

"I don't care if he is a fat bastard, Felicity, you don't kick a man in the pills... it's just not cricket."

Isiah Thomas said...

you don't graze nuts let alone bitch slap them.

ToddPacker said...

KFC info from jfreak reminded me of the Royale with cheese scene from Pulp fiction

Isiah Thomas said...

I've def been a culprit of devaluing WTF.

I'll calm down with it.

anonymous said...

saw a dude at the bar over the wknd dressed as Jules (samuel L) from pulp fiction.

best.costume.there.

El Padrino said...

"Skylar"!

Vikes tonight?

ebntx said...

come across excel version of monopoly if anyone interested. pretty neat because you can customize your own cities and name the streets whatever you want.

The Rev said...

KFC story definitely not WTF material. In fact, it might be a good thing. As long as the chicken tastes the same I'm cool with it.

That guy with the bag on the head... too damn funny.

Definitely wasn't me. He was thinner than me, and my voice is better than his.

I just thought of a realy disgusting version of the ball dip for a female to perform on a guy as punishment, but it might be in bad taste, even for this forum.

The Rev said...

KFC in Quebec is PFK.

Beth82678 said...

Judging from the gutteral reaction to the phrase "bitch slap to the balls", I think we've found a winner. :-)

The Rev said...

A "WTF Level 3" woudl be interesting.

Kinda like going to DEFCON 5.

Beth82678 said...

Oh c'mon Rev, you can't say that and then not tell us what you're thinking. As the "mixed company" on this forum you have my blessing to spill it. Use euphimisms if your reverendship won't allow you to say it uncensored.

The Rev said...

Bitch slap to the balls... no good.

I got a better one.

The Rev said...

Alright then...

Used Tampon Dip

Isiah Thomas said...

making fast food healthy is not a good thing rev. Not everyone's ticker is on defcon 5.

Spaceman Spiff said...

rev has picked a winner, judgish got tampon dipped

Beth82678 said...

Ladies and gentlemen, we have a winner!

The Rev said...

Zeke...

As long as it tastes the same, I say do it.

I guess we will wait and see.

Isiah Thomas said...

rev that is just nasty, and perfect.

ebntx said...

how's it taste, jug?

The Rev said...

YAHTZEE!

whocares said...

The nut graze may actually hurt worse than the full on nut bitch slap.

Isiah Thomas said...

"The Boston Celtics will wear a black clover leaf on their uniforms for the upcoming season as a tribute to former coach and general manager Red Auerbach, who died Saturday of a heart attack at age 89.

The clover will appear on the right side of the jersey and will be inscribed with the word "Red" in green lettering.
"

Red in green lettering?

anonymous said...

u know zeke wanted to WTF that quote... i can feeeeeeeel it!

and tamp' dip is hilarious.

El Padrino said...

on sports douche will buy it and masturbate on it

hi bill

Martin VanNostrand said...

Yuck - you can even have different levels of that. For instance, if someone posted on the site of the name that shall not be mentioned they get the tampon dip from a chick with the clap.

The Rev said...

Red in green lettering... yeah, Zeke wanted to pull the trigger on the WTF. His finger was itching there.

Isiah Thomas said...

I'm a new man Father Hate. No more WTF's unless warranted. Per Screamin A Smith, quite frankly, topping the guy doing his mom is a high WTF standard.

El Padrino said...

i meant and sports douche will buy that jersey and ......you know

Isiah Thomas said...

cnn.com had a vid-ye-o piece on the alabama mama raper. and said "the mom was originally passed out drunk before she was raped".

And 19 isn't really a teenager.

Martin VanNostrand said...

burp the worm on it

anonymous said...

ezekiel, you are quickly becoming an apostle.. your training will soon be complete.

have faith, my son.

The Rev said...

I would wear a Celtics jersey with Red's patch for the hell of it. I like Boston's alternate jerseys.

Even though I'm a huge Sixers fan, I went to enough Celtics games at the old Garden and the Fleet Center in my days there. I grew to respect them, and even rooted for them if they weren't playing the Sixers. Got many a Celtics autograph in my day too. But never met Red unfortunately.

However, I walked out of the Fleet Center in shame with my Sixers hat between my legs when the Celtics blew us out in game 5 of the 2002 playoffs. That sucked ass.

The Rev said...

Burp the worm on the Red patch... too funny!

Martin VanNostrand said...

I got KC Jones autograph back in 86. He was at a car dealership and if you test drove a car you got to meet him and get an autographed photo. My dad took my bro and I and told the salesman straight up we were only there to meet coach. The dude still made us drive around the parking lot. I took that picture to school the Monday after to show the class my 'Best Wishes' from the coach.

Isiah Thomas said...

We had a project in 3rd grade about writing letters. They made us write to a business. I wrote to the Lakers asking for autographs. I got a 8''x 10'' black n white glossy team photo and an photocopied sheet of the teams autographs. Would it have killed them to get me the real fucking autographs?

El Padrino said...

i'm going to bed early tonight, the faster i fall asleep the faster the morning gets here and that means the faster i am to the new kevin federline cd

yipeee!

ebntx said...

speaking of new releases. can anyone tell me why tom cruise is so fucking special that mi3 gets released today and not on tuesday like every other god forsaken movie?

ToddPacker said...

sweet dreams EL P

I hope you have a great K-day tomorrow

El Padrino said...

I love the Vikes tonight

bye world

nyc subway calls

Dikembe Meiztombo said...

Eastern Conference preview coming tomorrow. Rev, I'll send it to you tonight. And no, It's not done yet. Yes, I'm doing it in two parts. If you don't like it, suck a tampon.

The Rev said...

Zeke...

I got that same photo as a kid from the Lakers. I wrote to Magic Johnson looking for an autograph, and I got that photo.

If Magic tried to sign every request he got in the mail at that time, I'm sure he'd be signing stuff all day and night every day for months.

The Rev said...

Meiz...

I'm going to probably put it all up on Wednesday. Tomorrow is Iam's day usually.

Isiah Thomas said...

yeah I axed for the whole teams stuff. If he was busier signing shit instead of fucking tramps he might not have "acquired" aids.

ebntx said...

not sure she has a choice, but whatever

Dikembe Meiztombo said...

Fine with me.

Dikembe Meiztombo said...

JFreak, what's it like in Indy with their fucked up time situation?

Dikembe Meiztombo said...

Also, Magic doesn't have AIDS.

Eric said...

I can't read any version of the phrase, that kid that raped his mom, with out cracking up.

whocares said...

Magic Johnson. Living proof that enough money can cure any disease.

Dikembe Meiztombo said...

WWL can't even spell Mutombo correctly. (top headlines)

Isiah Thomas said...

B-Rad Johnson.

Any chance he's from Bu?

(I know he's from NC) jus sayin

B-Rad from Bu

JFreak said...

Don't get me started about being on DST.

I am so pissed off.

For the first 18 years of my life, I never had to set a clock forwards or backwards, it was beautiful.

And now, our stupid governor went and decided that we have to. The worst part about it was that I voted for him.

Yesterday I woke up an hour early. I was not a happy camper.

This also makes one of my favorite sports feats, the Indy 500/Coca-cola 600 double, impossible. By moving to Eastern time (We used to alternate between Central and Eastern depending on what part of the year) the Indy 500 starts an hour later for those on the east coast.

BOO MITCH DANIELS!

JFreak said...

You can listen to the Chili's Baby Back Ribs song, and submit your own version

Made my day.

Isiah Thomas said...

Tom Brady is ball dipping Peyton Manning.

Rainman said...

Daylight savings time Who came up with this anyway. Takes me two weeks to get use to it. Hate this shit.

Tony Asshole Stewert. Cant wait for him to crash and burn climbing the fence!

Tigers WTF were they doing? I was embarrassed watching that shit.

anonymous said...

rev, if you wanna post Meiz's NBA post today and tomorrow (because opening night is tomorrow and he said its a two-parter), then feel free to do that. im ok with missing my day..

Beth82678 said...

Surprisingly enough, it was Benjamin Franklin who came up with daylight savings time. But it was the US Government who last year passed a law extending it an extra month in 2007. (New law details here)

El Padrino said...

Pats killed the Vikes.
Impressive.
They totally abandoned the run and spread them thin. I'm not one to slob Belichik but that was a brillant gameplan.

Isiah Thomas said...

Drew Brees doesn't like his mommy

Isiah Thomas said...

it was a great gameplan. I think just a small part was a subliminal shot at the Colts showing them they can do it too.

Spaceman Spiff said...

fuck yea, nba tonight, watch out nicholson

Spaceman Spiff said...

drew brees is a dick, no wonder someone left a shit stain on his face

anonymous said...

wouldnt it be smarter to do the time change AFTER halloween, so kids would be able to outside when it's lighter (ie, safer for little billy and susie?)

Isiah Thomas said...

Father Hate your rational thoughts of non-hatred are causing me concern.

anonymous said...

before the game last night Wilbon emphasized that "hey, minnesota is a GOOD TEAM".

i almost spit out my beef, potatoes and carrots.. who thinks MN is solid? are you freaking kidding me?

are u on drugs? im on drugs and i can see this.. whats your excuse?

anonymous said...

wait, i typed that wrong.. what i meant to say was.. im glad that daylight savings time is extended, that way parents cant see me when i try to beat up/egg their child.

yay government!

(zeke, i will restore your faith.. read my hateful halloween blog today)

ToddPacker said...

IAM

next year it will be after holloween (first week in Nov, I think)

Isiah Thomas said...

just read it Father. I feel better now.

anonymous said...

guess it wouldve helped to read the story huh?

Isiah Thomas said...

I wore a hat to work today bc I'll be outside conducting month-end inventory at our lumber yard. Its your standard UofM hat.

If another asshole comes into my office asking if I'm a ballplayer or what am I dressed up as I will jab at them with a letter opener.

Isiah Thomas said...

Good News

El Padrino said...

is it considered sexual harrassment if i ask the "hot girl in office wearing the tight orange turtleneck that are squeezing her breasts" if she wants a trick or treat and when she says treat i shove my shank in her face?

just askin'

Isiah Thomas said...

I've heard the hot chick in our office is wearing a whor-ish outfit today. Bless you hot chick. Although there are a ton of St. Bernards here so it is balanced out.

Isiah Thomas said...

EP - give the chick a brumski or motorboat and/or play "tune-in Tokyo" with her.

ToddPacker said...

"shank shoving" sounds like a harrassment case, but you might want to check with your HR dept.

El Padrino said...

Zeke, YOU MOTOR-BOATIN' SONOFABITCH!

Should I ask her if they are built for comfort or speed?

El Padrino said...

TP, i'm gonna send HR an email now.

El Padrino said...

rather be safe then sorry

Isiah Thomas said...

I say you make the distinction for her then ax her.

go up to her and go

"So honey those are built for speed aren't they"

and walk away.

ToddPacker said...

EP

did you lay any money on florida...they should have covered, no "O" in the second half and 2 missed field goals...hope you didn't lose too much.

Isiah Thomas said...

one of the St. Bernards heard about the hot chicks whore outfit and goes (only half jokingly), 'I'll have to get out the dress code to make sure she's in compliance'.

And the hot chick is the reason they implemented the dress code in the first place. The St. Bernards couldn't handle her heat.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 208   Newer› Newest»

Top Of The Page Material:

"Idiots with nothing better to do"





"Most Boston sports fans are just douchebags. Because most people from New England are douchebags." - tem





"Obama got elected because of the Rooney rule" - Jug





"you should never let debt stop you from pro-creating anyway" - El Padrino





"If you agree with EP, change your opinion." - H





"i'm dumb and sensitive. basically i'm a woman" - L Padrino





"I'm so horny this morning. If there wasn't this sex offender list going around id grope bitches on the train this morning" - L Padrino